مرتبط با: سئو – عکس

پاسخ داده شده

سلام چطوری یک عکس توسط گوگل به عنوان عکس جدید شناخته میشه

 

مثلا مثلا من یک عکس از یک محصول رو در گوگل پیدا میکنم سپس واتر مارک میزنم و میزارم تو سایتم آیا این عکس از طرف گوگل عکس جدیده و روی سئوی من تاثیر میزاره ؟

 

حالا اگر به همین عکس بکگراند و  موارد دیگه اضافه کنم چطور ؟

 

اگر خیر یعنی باید یک عکس 0 تا 100 مال خودم باشه ؟

اگر عکس منو از سایتم کپی کنند آیا برای سایت ضرر داره ؟

آموزگار کاربر فعال سوال شده در 1401/02/02 در سئو وردپرس.
افزودن نظر

برای اینکه یک عکس به عنوان عکس جدید توسط گوگل شناخته شود، می‌توانید از متغیرهایی مانند نام فایل، توضیحات ALT، و محتوای مرتبط با عکس در صفحه‌ی مورد نظر استفاده کنید. واترمارک روی عکس به تنهایی معمولا تأثیر به‌سزایی در تشخیص آن توسط گوگل ندارد ولی اگر توضیحات، محتوا و نام فایل به همراه واترمارک مطابقت داشته باشند، ممکن است برای شناسایی بهتر عکس کمک کند.

بله، اگر علاوه بر واترمارک، اطلاعات مرتبط و محتوای متناسبی هم به همراه عکس اضافه کنید، این تغییرات می‌توانند به بهبود شناسایی و تفسیر گوگل از عکس کمک کنند و در نتیجه تأثیر مثبتی بر روی سئوی سایت شما داشته باشند.

نه، اجباراً عکس‌ها باید متعلق به خودتان باشند. اما همانطور که گفته شد، افزودن اطلاعات متعلق به محتوا، واترمارک و ایجاد هماهنگی میان عکس و محتوا می‌تواند به بهبود تشخیص و شناسایی عکس توسط گوگل کمک کند.

استفاده غیرمجاز از عکس‌ها به‌صورت کپی‌برداری بدون مجوز از سایت شما می‌تواند به آسیب‌رسانی به سئوی سایت شما منجر شود، زیرا محتواهای تکراری ممکن است توسط گوگل تشخیص داده شوند و در رتبه‌بندی نتایج جستجو تأثیر منفی داشته باشند. بهتر است از عکس‌ها و محتواهای منحصر به‌فرد و اصیل استفاده کنید.

تازه وارد پاسخ داده شده در 1402/05/02.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید