آموزش کسب درآمداز طریق طراحی سایت

ابزار اطلاع از ایندکس سایت در گوگل

سلام درود بر همه شما خوبان 

 از اونجایی که ممکن هر کاربری بر اساس سرچ در گوگل به این سایت برسه خواهشمندم بهترین و عالی ترین ابزارها در زمینه چک کردن سایت در زمینه سئو و همچنین موارد و نکاتی در زمینه بالا بردن سرعت ایندکس سایت به من و همراهان همیشگی سایت معرفی کنید

با تشکر از شما 

کاربر فعال سوال شده در 1401/01/23 در سئو وردپرس.
افزودن نظر
2 پاسخ(ها)

خب فکر کنم موارد مربوط به سئو به این صورته :

 

1- سیستم مدیریت محتوا : به نظرم اگر بخواین یک سیستم مدیریت محتوایی بگیم که تو این مورد سنگ تموم گذاشته دیتالایف انجین هست که متاسفانه پشتیبانی فارسیش خیلی خیلی ضعیفه اما نسخه 14.3 توسط DLEFA فارسی شده و بدون باگه. این سیستم مدیریت محتوا برای سایت های دانلود ، خبری ، و نمایش فیلم عالیه اما سیستم فروشگاهی مشخصی نداره و اکثر پلاگیناشم پولی برای همین کسی خیلی سراغش نمیره مگر اینکه خودش یک حرفه ای باشه ، خلاصه اگر با این سیستم شما یک متن رو بنویسی بستگی به سایتتون سریع تر از وردپرس در گوگل ایندکس میشه

مثلا سایت دیتالایف من : https://aembearings.ir بعد از یک روز هرچی بنویسم تو گوگل ایندکس میشه

اما بالاخره کار با دیتالایف سخته و شخصی سازیشم آسون نیست مثلا تغییر قالب و شخصی سازی حدود 2 روز طول میکشه چون باید کد هارو عوض کنید و خبری از درگ دراپ و صفحه ساز نیست.

2- قالب : قطعا قالبم یکی از مهمترین موارد مربوط به این رونده که فکر میکنم بهتر باشه یک قالب ایرانی و با کیفیت بخرید .

تشخیص قالب با کیفیت خیلی آسون نیست چون مثلا بیشتر افراد میان وودمارت رو به عنوان قالب جدید میفروشن که به نظرم وودمارت قالب جالبی نیست و من اصلا باهاش حال نمیکنم.

ولی میتونین برای خرید قالب از تجربه کاربری استفاده کنین و از بقیه توی همین انجمن سوال کنین چه قالب هایی خوبه : طبق تجربه من قالب اکسترا برای شرکتی خوبه اما کار باهاش پیچیدست ، قالب بیگی کالا و با کالا خیلی عالین اما هزینشون کم نیست ، ایران کالا هم فکر کنم خوب باشه.

3- هاست : که به نظرم از همه مهم تره . هاست بهتره که با وردپرس هماهنگ شده باشه و با وب سرور لایت اسپید باشه ، خیلی کنترل پنل اهمیت نداره بیشتر به کاربر مربوطه اما سی پنل عموم پسند تره.

در این رابطه سایت های وردپرس ایران اسپید رو دارم استفاده میکنم خوبه راضیم قیمتشم مناسبه.

 

انشالله موارد بعدی رو هم بعدا میگم

کاربر فعال پاسخ داده شده در 1401/01/23.
افزودن نظر

برای بهبود سئو وردپرسی سایتتان، از افزونه‌های SEO معتبر و به‌روز استفاده کنید، مثل Yoast SEO یا Rank Math. همچنین از بهینه‌سازی تصاویر، کش‌سازی، و استفاده از CDN برای افزایش سرعت ایندکس سایت در موتورهای جستجو استفاده کنید. همچنین توصیه می‌شود محتوا و عنوان صفحات را به‌گونه‌ای طراحی کنید که با کلمات کلیدی مهم و مرتبط با محتوا هماهنگ باشند.

تازه وارد پاسخ داده شده در 1402/05/02.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید