آموزش کسب درآمداز طریق طراحی سایت

استفاده از چند قالب برای یک سایت وردپرسی

سلام. من میخوام برای سایتم دو تا قالب رو نصب کنم. میخواستم بدونم امکان استفاده از چند قالب برای یک سایت وردپرسی وجود داره یا نه؟ اصلا این کار خوب هست یا نه؟

چون میخوام یه سری از صفحه های سایت رو با یه قالب و یه سری دیگه رو با قالب دیگه ای بیارم. دیدم که برای اینکار مثلا میان یه دایرکتوری میسازن و داخلش یه سایت دیگه ی وردپرس رو اجرا میکنن و سایت دوم رو با پوسته دوم نمایش میدن. مثلا فروشگاه با پوسته وودمارته و وبلاگ با پوسته آسترا.

من میخوام بدون این روش یعنی داخل یک سایت 2 تا پوسته برای سایت وردپرس نصب و  انتخاب کنم.

تازه وارد سوال شده در 1400/12/06 در قالب وردپرس.
افزودن نظر
4 پاسخ(ها)

سلام. همونطور که دوستمون گفتن فعال کردن همزمان چند قالب روی سایت وردپرسی اصلا کار درستی نیست و باعث سنگین شدن سایت میشه. علاوه بر اون باعث میشه منابع زیادی از هاست هدر بره و مواقعی که پردازش زیاد یا کاربرای زیادی وارد سایت بشن با کندی زیادی مواجه بشید.

بهترین کار ایجاد یک ساب فولدر یا یاب دومین هست که داخلش سایت وردپرسی جدید ایجاد کنید به همراه قالب جدید.


روش نصب و استفاده همزمان چند قالب روی یک سایت وردپرسی:

در صورتی که میخواید چند قالب رو روی سایت وردپرس به صورت همزمان بالا بیارید باید قالب هایی که نیاز دارید رو ابتدا نصب کنید و بعد با استفاده از افزونه هایی این کار رو انجام بدید. یکی از پلاگین های رایگان که داخل مخزن وردپرس هم موجوده، افزونه Multiple Themes Plugin هست که بعد از نصب میتونید مشخص کنید چه صفحه هایی با چه قالب هایی بالا بیاد.

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1400/12/07.
افزودن نظر

فکر نکنم عملی باشه – حتی اگر عملی باشه کار درستی نیست چون سایت سنگین میشه – اگر بخواین اینکارو بکنین بهتره یک وردپرس در ساب دامین داشته باشید و با قالب جدا اونو بالا بیارید

چون بعضی قالب ها به پلاگین هایی وابسته هستند ممکنه پلاگین دو قالب با هم تداخل داشته باشه یا یک پلاگین برای دو قالب تنظیمات متفاوتی داشته باشه یا موارد شبیه به این که حتی اگر شدنی باشه رو کاغذ سایت میترکه

پیشنهاد اولم اینکه سعی کنید با یک قالب به هدفتون برسید اگر اسرار دارید ساب دامین بسازید و وردپرسی را در ساب دامین با قالب جدید برای بلاگ تنظیم کنین

کاربر فعال پاسخ داده شده در 1400/12/07.
افزودن نظر

مدیریت دوتا سایت وردپرسی یکی در ساب دامین یا ساب فولدر همزمان از یک پنل امکان دارد؟

کاربر فعال پاسخ داده شده در 1400/12/07.
افزودن نظر

مدیریت دو سایت وردپرسی در حالت عادی با یک پنل کاربری امکانپذیر نیست.

البته یه سری کارا رو میشه انجام داد. مثلا مدیریت کاربر های چند تا سایت داخل یک سایت که برای اینکار باید از جداول و بانک های اطلاعاتی مشترک استفاده کرد و این کار نیاز به یکم اطلاعات داره. و موارد مشابه این.

همینطور اگه از سایت های شبکه ای وردپرس استفاده کنید میشه چند سایت رو با یک پنل مدیریت کرد و همینطور مشخص کنید چه قالب و افزونه هایی برای چه سایت هایی فعال یا غیر فعال باشه. سعی کنید تو حالت عادی از سایت های شبکه استفاده نکنید که علاوه بر سخت تر شدن کارکرد اون، ممکنه  تغییراتی ایجاد بشه که قابل برگشت نباشه.

 

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1400/12/07.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید