آموزش کسب درآمداز طریق طراحی سایت

بهترین راه ثبت سایت توی کنسول چیه؟

سلام. موقع ثبت سایت توی کنسول 3 4 تا روش میاد. بهترین راه برای ثبت کردن سایت توی کنسول گوگل کدومه؟ و خوبه که هر چند تا روش رو انجام بدیدم یا نه؟ ممنون میشم دلیلش رو هم بگید.

تازه وارد سوال شده در 1400/12/28 در سئو وردپرس.
افزودن نظر
3 پاسخ(ها)
بهترین پاسخ

سلام

بهترین روش اتصال کنسول به سایت توسط رکورد A هست که داخل کنترل پنل دامنه انجام میشه. علتش هم اینه که تمام دامنه ها و پروتکل ها توسط این روش به صورت خودکار شناسایی میشن و نیازی به اتصال http یا https و… نیست.

نیازی به استفاده از هر 4 روش نیست و یک اتصال هم کفایت میکنه. ولی بهتره که برای اطمینان یه روش دیگه هم برای وریفای انجام بدید. پیشنهاد میشه از فایل وریفای استفاده کنید که اگه سایت جابجا شد یا تغییراتی توی سایت اعمال شد این فایل توسط گوگل دیده بشه.

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1400/12/29.
افزودن نظر

بهترین روشی که شما می تونید از اون استفاده کنید، اتصال کنسول به سایت از طریق رکورد A می باشد که داخل کنترل پنل دامنه انجام میشه. 

کاربر فعال پاسخ داده شده در 1402/05/17.
افزودن نظر

سلام وقت بخیر (روش URL prefix) باید هر کدام از پیشوندهای دامنه را به صورت جداگانه تایید کنید. اما در روش جدید یعنی روش Domain شما می توانید همه پیشوندهای دامنه را به صورت یک جا ثبت کنید. پیشوندهای دامنه در اصل همان آدرس های دامنه هستند که با پیشوند https و یا www و غیره نمایش داده می شوند.

به این ترتیب در بخش URL Prefix هر دامنه‌ای که وارد شود فقط همان دامنه در سرچ کنسول ثبت خواهد شد و چنانچه زیردامنه‌ یا نسخه دیگری از دامنه وجود داشته باشد آن را باید به صورت جداگانه ثبت کنید. مثلا قبلا برای ثبت پروتکل های http و https یک دامنه در سرچ کنسول باید جداگانه این کار را انجام می ‌دادید.

ولی در روش جدید Domain این امکان برای شما فراهم شده که یک دامنه را با تمام مخلفاتش در سرچ کنسول یکجا ثبت کنید. برای این منظور کافی است نام دامنه و پسوند آن را وارد نمایید.

مزیت مهم روش دامین برای ثبت سایت در Google Search Console  این است که دامنه سایت شما به ‌صورت کامل در گوگل ایندکس خواهد شد. به‌ طوری که اگر ساب دامین یا ساب دایرکتوری داشته باشید، آنها نیز ایندکس می‌ شوند و بنابراین نیازی نیست آدرس تک تک صفحه ها را به صورت دستی وارد کنید. به این ترتیب بهترین روش ثبت سایت در سرچ کنسول از طریق DNS یا Domain است و متخصصان بهیدو در بخش خدمات سئو در اصفهان نیز پیشنهاد می کنند از این روش برای ثبت سایت خود در کنسول گوگل استفاده کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که ماناوب با طراحی اختصاصی انواع سایت ها ازجمله پزشکی، فروشگاهی، صنعتی خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کاربر فعال پاسخ داده شده در 1402/05/21.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید