آموزش کسب درآمداز طریق طراحی سایت

راهنمایی در خصوص عضویت پیامکی و …

با سلام و وقت بخیر

می خواستم لطفاً راهنمایی بفرمایید برای ساخت سایتی با مشخصات زیر چه افزونه هایی لازم است و پیشنهاد می کنید ؟

و همچنین اگر در زمینه ساخت آن هم نکاتی لازم هست، ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید .

 

یک سایت وردپرسی جدید به زبان فارسی می خواهم بسازم که در آن ، مشتریها پس از وارد شدن به سایت و مشاهده یک صفحه راهنما، ثبت نام کنند و مشخصات خود را شامل نام و شماره موبایل و ایمیل و رمز ورود دلخواه و … را وارد کنند سپس به عنوان مشتری ثبت نام شوند واز آن پس بتوانند با ایمیل و رمز یا شماره موبایل و شماره رمز پیامکی که برایشان به موبایلشان ارسال خواهد شد . وارد سایت شوند .

ایمیلشان هم با لینکی که برایشان فرستاده می شود تایید شود. مشتری ها بتوانند بعضی صفحات را مشاهده نمایند ( البته کسانی که ثبت نام نکرده نتواند آن صفحه ها را مشاهد کند)

بعد از آن هم یک فرم دیگر را پر و یک گزینه از چند گزینه را انتخاب کنند که بر اساس نوع انتخاب مشتری پیامک و ایمیل خاصی برایشان ارسال شود .

این سایت نیاز به درگاه پرداخت پول هم ندارد و عضویت رایگان خواهد بود. ( یعنی احتمالاً نیازی به ووکامرس نخواهد داشت ) .

با تشکر فراوان از راهنمایی و کمک شما

تازه وارد سوال شده در 1400/10/29 در افزونه وردپرس.
افزودن نظر
3 پاسخ(ها)

سلام. برای طراحی سایت پیشنهاد میشه که از قالب هلو و افزونه صفجه ساز المنتور پرو استفاده کنید. اینجوری قدرا مانور بالایی توی طراحی دارید و به امکانات قالب ها محدود نمی شید.

برای عضویت پیامکی معمولا از افزونه دیجیتس استفاده میکنن.

برای دریافت اطلاعات کاربران بعد ثبت نام یا ورود باید یه برگه بسازید که بعد از ورود کاربر به سایت به اون برگه ریدایرکت بشه و اطلاعات ازش دریافت بشه. ریدایرکت کاربر بعد از ورود باید از افزونه های ورود و ثثبت نام مثل دیجیتس یا اکشن پک انجام بشه.

تاییدیه ایمیل هم توسط خود وردپرس اجباریه ولی اگه افزونه عضویتی نصب کنید ممکنه که این تاییدیه از ایمیل اجباری به شماره تلفن اجباری تغییر کنه.

برای جلوگیری از نمایش یه محتوا یا برگه خاص به کاربران غیر عضو میشه از افزونه هایی مثل Restrict Content  استفاده کرد.

برای ارسال یک ایمیل بعد از پر کردن یک فرم میشه از افزونه گراویتی فرمز استفاده کرد.

افزونه های بالا چه با ووکامرس چه بدون اون کار میکنن.


پ ن: پیاده کردن چیزایی که نوشتید ممکنه یکم زمان ببره و شما باید به خوبی با افزونه های بالا کار کرده باشید. چون همه اونا امکانات زیادی دارند.

 

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1400/10/29.
افزودن نظر

درود بر شما – بسیار از راهنمایی شما متشکرم –  برای ارسال پیامک با متن متفاوت بر اساس  ثبت گزینه انتخابی مشتری ، هم می تونید راهنمایی بفرمایید ؟

تازه وارد پاسخ داده شده در 1400/10/29.
افزودن نظر

درود بر شما – آیا افزونه ای هست که بتواند پس از پر کردم یک فرم خاص فارسی و انتخاب یکی از چند گزینه ، پیامکی با متن جداگانه و بسته به گزینه انتخاب شده برای کاربر یا مشتری ارسال کند ؟ مثلاً اگر کاربری گزینه دکمه A را انتخاب کرده بود متن AA و اگر B را انتخاب نمود متن BB براش پیامک شود ؟

تازه وارد پاسخ داده شده در 1400/10/30.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید