آموزش کسب درآمداز طریق طراحی سایت

عدم نمایش درست موقعیت کاربر در بردکرامپ

سلام وقت همگی بخیر.
ببخشید دوستان من یه سوال داشتم. ببینید قالب من انفولد هست و از تنظیمات قالب بردکرامپ رو فعال کردم و نمایش داده میشه اما یه مشکلی که دارم اینه که در بردکرامپ همه مسیرهایی که کاربر ازش اومده رو نشون نمیده.

مثلا مسیر صحیح اینطوری باید باشه: خانه>> پوشاک>> لباس زنانه

ولی چیزی که نمایش میده: خانه >> لباس زنانه

این وسط پوشاک رو دیگه نشون نمیده در اصل فقط مسیر اول و آخر رو نشون میده. در اینجا لباس زنانه رو بصورت یه برگه ساختم و محتوا داخلش گذاشتم. شاخه پوشاک رو هم از طریق فهرست به منو اضافه کردم.

ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.

تازه وارد سوال شده در 1403/01/21 در سئو وردپرس.
افزودن نظر
3 پاسخ(ها)

سلام. اگه قالبی که دارید استفاده میکنید تتنظیماتی برای بردکرامپ نذاشته باشه یا باید با همون چیزی که سازنده تعریف کرده کنار بیاید یا میتونید از برد کرامپ های بقیه افزونه ها استفاده کنید. افزونه رنک مث یه برد کرامپ ساز خیلی خوب و قوی داره.

میتونید از پیشخوان > رنک مث > تنظیمات عمومی  > برد کرامپ تمام تنظیماتش رو انجام بدید. مسیر والد ها رو داخل برد کرامپ فعال کنید. پیش فرض فعاله. من قبلا آموزش رنک مث رو ساختم. میتونید برای قسمت برد کرامپ از آدرس زیر استفاده کنید. فیلتر شکن رو باید روشن کنید چون لینک یوتیوب هست:

آموزش کامل تنظیمات برد کرامپ افزونه رنک مث

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1403/01/21.
افزودن نظر

سلام خیلی ممنون بابت پاسخگویی تون.
ببینید من بردکرامپ رو از طریق قالب فعال کردم و اوکی هست.
شما در آموزش تون گفتین که اگر گزینه نمایش دسته بندی فعال باشه کلا ریز دسته ها نمایش داده میشه.

من از قسمت دسته ها که میام پوشاک رو ایجاد و بعد برای لباس زنانه دسته پوشاک رو قرار میدم.

دقیقا دسته بندی به همین شکل: خانه>> پوشاک>> لباس زنانه نمایش داده میشه.

ولی مشکلی که من دارم اینه که لباس زنانه در سایت یک برگه هست که خیلی وقت پیش ها هم ساخته شده و در گوگل هم شناسایی شده و اوکی هست و تعداد صفحه به این شکل هم زیاد دارم.

این پوشاک رو هم که از طریق فهرست ها اضافه کردم و صفحه ای نداره و نمیخوام به جایی لینک بشه و بعد لباس زنانه رو زیر منوش قرار دادم

ولی میخوام در سایت وقتی کاربر روی لباس زنانه کلیک کرد بشه: خانه>> پوشاک>> لباس زنانه 

ممنون میشم اگر دوستان محبت کنن و من رو راهنمایی کنن چون برای مشتریم میزنم و عجله هم دارن واقعا موندم که چیکار کنم؟

تازه وارد پاسخ داده شده در 1403/01/28.
افزودن نظر

سلام. دسته بندی ها رو به اسم تاکسونومی میشناسن و برای برگه ها نمیشه تاکسونومی ست کرد. مگه اینکه با یه سری افزونه یا کد به برگه تاکسونومی اضافه کنید که کار غیر مرسومیه و حتی این کار رو هم انجام بدید با تاکسونومی نوشته یکی نمیشه. با روش های ساده نمیشه این مشکل رو رفع کرد و راه حلی براش وجود نداره. شما نباید از طریق برگه نوشته یا محصولات مختلف رو نمایش بدید. باید از طریق آرشیو ها نمایش بدید که بشه از برد کرامپ استفاده کرد.

همینطور تنظیمات برد کرامپ افزونه رنک مث برای المان breadcrump خود رنک مث هست نه قالب. برای ویژگی های برد کراپ قالب، خود قالب سایت باید تنظیماتی رو براتون قرار بده.

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1403/01/28.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید