آموزش کسب درآمداز طریق طراحی سایت

عوض کردن صفحه ورود برای امنیت وردپرس

سلام. یه سوال داشتم. آیا عوض کردن صفحه ورود برای وردپرس مهمه؟ چون اینجوری هکر راحت میتونه با وارد کردن wp-login.php به صفحه ورود وردپرس دست پیدا کنه.

تازه وارد سوال شده در 1400/12/23 در امنیت وردپرس.
افزودن نظر
3 پاسخ(ها)
بهترین پاسخ

سلام برای سایت هایی که عضویت ندارن خیلی خوبه و برای امنیت سایت هم مفیده. ولی سایت هایی که عضویت دارن از لحاظ امنیتی فرقی نمیکنه که عوض کنید یا نه. چون که باید صفحه ورود یا login جدید رو روی سایت بزارید.

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1400/12/23.
افزودن نظر

تغییر مسیر ورود به مدیریت وردپرس یکی از نکات امنیتی وردپرس است. امنیت وردپرس برای همه وبمستران و مدیران سایت مسئله ای بسیار مهم است و هیچ یک از مدیران سایت دوست ندارند کسی بدون اجازه آن ها وارد سایت شود. یکی از راه های جلوگیری از نفوذ افراد و هکرها به بخش پیشخوان وردپرس، تغییر آدرس صفحه ورود وردپرس است.

کاربر فعال پاسخ داده شده در 1402/05/02.
افزودن نظر

صفحه ورود پیش­فرض وردپرس یکی از راه ­های نفوذ هکرها برای ورود به سایت است. اگر شما هم تا به امروز از ورود پیش فرض وردپرس یعنی wp-login.php استفاده می­کردید، پیشنهاد می­کنیم در این آموزش با ما همراه باشید. تا صفحه ورود وردپرس را برای تأمین امنیت وب­سایت تغییر دهیم.

صفحه ورود پیش­فرض وردپرس wp-login.php است که با مراجعه به آدرس wp-admin هم بصورت خودکار به این صفحه هدایت می­شوید. حالا اگر شما از صفحه پیش­  فرض ورودپرس استفاده کنید و آن را تغییر ندهید، هر شخصی که نام کاربری یا رمزعبور وب­سایت شما را بداند یا آن را حدس بزند به راحتی می­تواند وارد پیشخوان وردپرس شده و به اهداف خرابکارانه خود برسد.

با افزونه امنیتی iThemes Security می­توانید صفحه ورود پیش­فرض وردپرس را تغییر دهید و آن را با آدرس دلخواه خود جایگزین کنید.

تازه وارد پاسخ داده شده در 1402/06/11.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید