آموزش کسب درآمداز طریق طراحی سایت

پاک کردن سابقه وردپرس

سلام من چنتا قالب نصب کردم و حذف کردم حالا که با افزونه wappalyzer سایتمو چک میکنم تمامی سابقه افزونه ها رو نشون میده و میگه از چیا استفاده کردم در صورتی که من کلا حذف کردم اون افزونه هارو حالا برای حل این مشکل چکار باید بکنم و اگر واقعا به صورت کامل پاک نشدن از کدوم قسمت باید پاکشون کنم؟

باتشکر

کاربر فعال سوال شده در 1400/10/17 در وردپرس - کلی.
افزودن نظر
2 پاسخ(ها)
بهترین پاسخ

سلام. هم افزونه ها و هم قالب های وردپرس بعد از پاک کردن فقط فایل های خودشون رو پاک میکنن. مثل کد ها و فایل های عکس و… اونها. اما اطلاعاتی که افزونه ها و قالب ها داخل جدول های بانک اطلاعاتی ساختن حذف نمیشه. برای اینه که مثلا شما افزونه یوست رو پاک میکنید و بعد افزونه رنک مث رو نصب میکنید، افزونه رنک مث میتونه اطلاعات رو از افزونه یوست که پاک شده اکسپورت کنه.

این مورد بعد از مدتی میتونه روی سرعت سایت شما که مستقیما با حجم بانک اطلاعاتی در ارتباط هست تاثیر بزاره. و اگه بانک اطلاعاتی رو نگاه کنید میتونید ببینید که چه افزونه هایی که الان پاک کردید اطلاعاتشون هست.

برای اینکه بتونید کامل اطلاعات افزونه ها رو هم حذف کنید باید از افزونه wp-sweep استفاده کنید. این افزونه رایگانه و داخل مخزن وردپرس هست. فقط دقت کنید که ممکنه دسته بندی هایی که هیچ پستی براشون ارسال نشده رو هم حذف کنه.

این افزونه کاراییش خیلی خوبه ولی ممکنه بعضی از جداول رو نتونه تشخیص بده که برای چه افزونه ایه و کاری با اونا نکنه.

قبل از استفاده از  افزونه  Sweep از بانک اطلاعاتی سایتتون یک بک آپ تهیه کنید تا اگه به مشکل خوردید بتونید بازیابی کنید.

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1400/10/17.
افزودن نظر

ممنون از راهنماییت بعد از اینکه متوجه شدم مشکل از کجاست افزونه پیشنهادی و چندتا افزونه دیگه رو تست کردم و فقط افزونه

(بهینه‌ساز پایگاه داده – پاک‌سازی، فشرده‌سازی، کش) یا به انگلیسی WP-Optimize

واقعا کارمو راه انداخت و بسیار عالی عمل کرد در ضمن این افزونه هم رایگانه و از داخل مخزن میشه نصبش کرد هرچند نسخه پرو هم داره ولی همین نسخه کار منو کاملا راه انداخت.

باتشکر از دوست عزیز احمد

کاربر فعال پاسخ داده شده در 1400/10/17.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید