آموزش کسب درآمداز طریق طراحی سایت

گرفتن درگاه پرداخت بین المللی

سلام دوستان برای گرفتن درگاه پرداخت دلاری و بین المللی درحال حاضر چه راه هایی هست و چه راهی رو پیشنهاد میدید؟

لطفا با داشتن اقامت و کارت بین المللی و بدون داشتن اون رو بیان کنید اگر اطلاع دارید؟

باتشکرفراوان

کاربر فعال سوال شده در 1400/11/28 در وردپرس - کلی.
افزودن نظر
3 پاسخ(ها)

سلام. برای این کار باید یه آشنایی اونور داشته باشید. به ایرانی های اجازه باز کردن یه حساب ساده و محدود نمیدن چه برسه به درگاه پرداخت. برای اینکار از سایت هایی که خدمات مالی ارائه میدن میتونید کمک بگیرید.

 


 

کارت اقامت هم بستگی به نوعش داره. اگه منظورتون سیتیزن هست که مشکلی برای این کار های وجود نداره. در غیر این صورت اگه نوع اقامت مثل کاری یا تحصیلی باشه اونا هم برای خودشون محدودیت هایی داره.

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1400/11/28.
افزودن نظر

ممنون از پاسخگوییتون

این سایت های خدمات مالی که گفتید سایتی مد نظر دارید برای دادن خدمات پرداخت بین المللی معرفی کنید لطفا چون من با سرچ به جایی نرسیدم و اکثرا تماس گرفتم گفتن ما ارائه نمیدیم؟


اگرفقط  کارت بانکی بین المللی داشته باشیم چطور؟

کاربر فعال پاسخ داده شده در 1400/11/28.
افزودن نظر

اگه خارج کسی رو نداشته باشید که سیتیزن باشه( یعنی شهروند اون کشور باشه نه صرفا مقیم )  احتمال زیاد به نتیجه نمیرسید. کسی رو هم داشته باشید باید خیلی نزدیک باشه باهاتون برای اینکه هر کسی هم حسابش رو در اختیار شما قرار نمیده. چون اگه بانک یا شرکتی که درگاه رو ازشون گرفتید ردی بزنه که حساب یا سایت برای یه فرد دیگه که ایرانی هست داره کار میکنه هم حساب رو مسدود میکنن و هم فرد صاحب حساب رو به جرم دور زدن تحریم دستگیر میکنن و ممکنه زندان هم داشته باشه.

 


 

صرفا با یه کارت بانکی نمیشه این کار رو انجام داد. چون کارت ها هم خودشون به حساب ها متصل هستند و انواع مختلفی دارن. مثلا یه مدل کارت 100 دلار پول داره و نمیشه دیگه شارژش کرد. مگه اینکه کارتی رو هم که میگید اگه قابل شار باشه به صورتی باهاش کار کنید که به خریدار بگید پول رو خودش منتقل کنه و عملا این شدنی نیست چون کسی اعتماد نمیکنه به یه سایت.

 


 

اگه این چیزی که شما میخواید شدنی بود تا الان خیلی از ایرانی ها سایت خارجی می ساختن و کسی دنبال ساخت فقط برای داخل ایران نمی رفت.

 

با این حال شما تحقیق کنید. اگه روشی پیدا کردید داخل انجمن بگید که خیلی مورد کاربردی ای هست.

وردپرس کار پاسخ داده شده در 1400/11/28.
افزودن نظر

پاسخ شما

برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید